27.8.10

Acceptar - Aceptar


Aquest mes he tingut l’oportunitat de poder experimentar el que comentava en una entrada anterior: no podem controlar totes les coses que ens passen però si que podem escollir l’actitud que prenem davant d’elles. Responsable o víctima? Jo em demano “Responsable”. I així m’ho vaig prendre quan el matí del primer dia d’Agost em vaig trencar el 5è metatarsià del peu esquerra.

Ha estat i és tota una experiència. Poder sentir clarament que és molt diferent l’acceptació que la resignació. La majoria de persones amb les que em trobava feien cara de “resignació” però per a mi ha estat – i és perquè encara em queden alguns dies d’escaiola – un magnífic temps per gaudir de la paciència i practicar l’atenció.

Per cert, parlant d’atenció, us heu adonat de lo brutes que estan moltes de les voreres dels nostres pobles i ciutats pel gens higiènic hàbit de llençar els xiclets al terra?


Este mes he tenido la oportunidad de experimentar en carne propia algo que comenté en una entrada anterior: no podemos controlar todo lo que nos pasa pero sí que podemos escoger la actitud con que lo afrontamos. ¿Responsable o víctima? Me pido “Responsable”. Y así me lo tomé cuando la mañana del primer día de Agosto me rompí el 5º metatarsiano del pie izquierdo.

Ha sido y es toda una experiencia. Poder sentir claramente que es muy diferente la aceptación de la resignación. La mayoría de persona con las que me encontraba mostraban un semblante de “resignación” pero para mí ha sido – y es, porqué todavía me queden algunos días de escayola – un magnífico tiempo para disfrutar de la paciencia y practicar la atención.

Por cierto, hablando de atención, ¿os habéis dado cuenta de lo sucias que están muchas de las aceras de nuestros pueblos y ciudades por el nada higiénico hábito de tirar los chicles al suelo?

No hay comentarios:

Publicar un comentario